Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 19 Dec 2024 10:23:16 +0200

Tere!

Sillamäe Linnavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/31061 
aadressile Ida-Viru maakond, Sillamäe linn, Tallinna mnt 9, Ida-Viru 
maakond, Sillamäe linn, 1 Tallinn-Narva tee L14 // L18 // L35 // L5 // 
Hariduse tn 20 // 31b // Kaasiku // Kasesalu // Kesk tn 57a // 59 // 
Tallinna mnt 10 // 9 // Valeri Tškalovi tänav L3 (Komplektalajaam, Kuni 35 
kV maakaabelliin) ja soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Palun arvamust

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27215047>  (menetlus nr: 
466347), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 30.12.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Sillamäe Linnavalitsus) või menetleja (IRINA ULJANOVA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister